Ağtaş İletişim’de birinci önceliğimiz sizin memnuniyetinizdir. Satın aldığınız ürünlerle mutlu olmanız bizim için önemlidir. İptal, iade ve garanti süreçlerimizin kolay ve sorunsuz ilerlemesi için aşağıda yer alan şartları okuyabilir, adımları izleyebilirsiniz.
GARANTİ
Garanti kapsamında sorun yaşadığınızı düşündüğünüz cihazınızı, mağazalarımıza getirebilir ya da www.agtas.com.tr web sitemiz üzerinden talep oluşturup bize kargolayabilirsiniz. Talebi oluşturulmadan iletilen cihazlar karşı taraf ödemeli olarak geri gönderilecektir.
Cihazınızı, www.agtas.com.tr web sitemiz üzerinden göndermek isterseniz lütfen aşağıdaki adımları izleyin:
- www.agtas.com.tr web sitemiz üzerinden kullanıcı adınız ve şifreniz ile giriş yapın.
- Ardından sırasıyla “Hesabım” ve “Bilgilerim” seçeneklerine tıklayın.
- Açılan sayfada, sol menüden “Destek/Garanti Taleplerim” üzerine tıklayın.
- “Talep Oluştur” sekmesine tıklayın ve “Garanti”yi seçerek bilgi formunu bize iletin.
- Cihazınızı garanti kapsamında bize göndermeden önce cihazdaki hesaplarınızdan çıkış yapmış ve kişisel bilgilerinizi temizlemiş olmanız gerekmektedir. Aksi takdirde cihaza herhangi bir müdahale yapılamamaktadır. Cihazınızı nasıl sıfırlayacağınızı bu linkten öğrenebilirsiniz. Yolladığınız cihazın içinde şifre ya da kişisel hesap mevcutsa, cihaza işlem yapılamadığından karşı ödemeli kargo ile geri gönderilecektir.
- Bu adımlardan sonra cihazınızı Yurtiçi Kargo ile ücretsiz kargolayın.
GARANTİ ŞARTLARI
1) Garanti süresi, yenilenmiş ürünün teslim tarihinden itibaren başlar ve 1 yıldır.
2) Yenilenmiş ürünün bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı garanti kapsamındadır. (Aksesuarlar garanti kapsamına dahil değildir).
3) Yenilenmiş ürünün ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun 11 inci maddesinde yer alan;
– Sözleşmeden dönme,
– Satış bedelinden indirim isteme,
– Ücretsiz onarılmasını isteme,
– Satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme, haklarından birini kullanabilir.
4)Tüketicinin bu haklardan ücretsiz onarım hakkını seçmesi durumunda yenileme merkezi veya yetkili satıcı; işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin yenilenmiş ürünün onarımını yapmak veya yaptırmakla yükümlüdür.
5)Tüketicinin, ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde yenilenmiş ürünün; garanti süresi içinde tekrar arızalanması, tamiri için gereken azami sürenin aşılması, tamirinin mümkün olmadığının, yenileme merkezi veya yetkili satıcı tarafından bir raporla belirlenmesi durumlarında; tüketici yenilenmiş ürünün bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya imkân varsa yenilenmiş ürünün ayıpsız misli ile değiştirilmesini yenileme merkezi veya yetkili satıcıdan talep edebilir. Yenileme merkezi veya yetkili satıcı tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda yenileme merkezi ve yetkili satıcı müteselsilen sorumludur.
6) Yenilenmiş ürün garantisi süresi içinde ücretsiz onarım veya ayıpsız yenilenmiş misli ile değişim haklarından birinin seçilmesi durumunda, bu talebin yenileme merkezine veya yetkili satıcıya yöneltilmesinden itibaren azami yirmi iş günü içinde yerine getirilmesi zorunludur. Bu süre, ürünün yetkili satıcıya ya da yenileme merkezine teslim edilmesiyle başlar. Yenilenmiş ürünün garanti süresi içerisinde arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir.
7) Garanti uygulaması çerçevesinde değiştirilen yenilenmiş ürünün garanti süresi, satın alınan yenilenmiş ürünün kalan garanti süresi ile sınırlıdır.
8) Yenilenmiş ürünün tamirinin tamamlandığı tarih tüketiciye telefon, faks, e-posta, iadeli taahhütlü mektup ve benzeri bir yolla bildirilir.
9) Tüketici, garantiden doğan haklarının kullanılması ile ilgili olarak çıkabilecek uyuşmazlıklarda yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki Tüketici Hakem Heyetine veya Tüketici Mahkemesine başvurabilir.
10) Yenileme merkezi veya yetkili satıcı tarafından bu Garanti Belgesinin verilmemesi durumunda, tüketici Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğüne başvurabilir.
GARANTİ GEÇERLİLİK KOŞULLARI
1)Yenilenmiş ürünün kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.
2)Yenilenmiş ürünün montaj ve/veya onarımının yenileme merkezi veya yetkili satıcı haricinde yapıldığının ya da ürünün açıldığının belirlenmesi halinde garanti geçersiz olacaktır.
3) Kullanıcı hatasından kaynaklanan düşme, çarpma, delinme, kırılma, çatlak, yenilenmiş ürünün içine yabancı bir madde girmesi ya da sıvı teması gibi durumlarda oluşan arızalar garanti kapsamı dışındadır.
4)Yenileme merkezi veya yetkili satıcı onayı olmadan; yenilenmiş ürüne parça ya da parçaların eklenmesi veya üründe modifikasyon yapılması nedeniyle oluşan arızalar ile ürünün satıldığı andaki sistem özelliklerinin (yazılım ve donanım) değiştirilmesi sonucu oluşan arızalar garanti kapsamı dışındadır.
5) Voltaj uyumsuzluğu ve hatalı elektrik donanımı nedeniyle oluşan arızalar garanti kapsamı dışındadır.
6) Yenilenmiş ürüne uyumlu olmayan, akım ve gerilim değerleri farklı batarya veya şarj cihazı kullanılması nedeniyle meydana gelen arızalar garanti kapsamı dışındadır.
İADE
İade etmek istediğiniz cihazınızı dilerseniz mağazalarımıza getirebilir ya da www.agtas.com.tr web sitemiz üzerinden talep oluşturup bize kargolayabilirsiniz. Talebi oluşturulmamış ve içerisinde kişisel hesap veya şifrelerin bulunduğu cihazlar karşı taraf ödemeli olarak geri gönderilecektir.
Cihazın iadesinin kabul edilebilmesi için size gönderilen kutuda yer alan diğer aksesuarlar ve belgeler ile (TSE belgesi) birlikte gönderilmesi gerekir. Aksesuarlardan biri ya da tamamı temin edilemez ise, bunların bedelini toplam iade ücretinden düşerek iadenizi gerçekleştiririz.
www.agtas.com.tr dan satın alınmış ürünleri web sitemiz üzerinden göndermek isterseniz lütfen aşağıdaki adımları izleyin:
- www.agtas.com.tr web sitemiz üzerinden kullanıcı adınız ve şifreniz ile giriş yapın.
- Ardından sırasıyla “Hesabım” ve “Bilgilerim” seçeneklerine tıklayın.
- Açılan sayfada, sol menüden “İade” opsiyonunu seçin.
- Yeni gelen ekranda “İade Talebi Oluştur” adımından talebinizi oluşturun.
- Son ekranda size vereceğimiz Yurtiçi Kargo kodunu kaydedin.
- Cihazınızı bize göndermeden önce cihazdaki hesaplarınızdan çıkış yapmış, kişisel bilgilerinizi temizlemiş olmanız gerekmektedir. Aksi takdirde cihaza herhangi bir müdahale yapılamamaktadır. Cihazınızı nasıl sıfırlayacağınızı bu linkten öğrenebilirsiniz. Yolladığınız cihazın içinde şifre ya da kişisel hesap mevcutsa, cihaza işlem yapılamadığından karşı ödemeli kargo ile geri gönderilecektir.
- Bu adımlardan sonra cihazınızı size gönderilen kutuda yer alan diğer aksesuar ve belgeler ile (TSE belgesi) birlikte cihaz size ulaştıktan sonra 14 gün içerisinde Yurtiçi Kargo ile ücretsiz kargolayın.
İade ücretimi ne zaman alırım?
- İade edilen cihazın onay süreci, Ağtaş İletişim’e teslim edildikten sonra 2 iş günüdür.
- İade onayından sonra ücret iadeniz, cihazınızı satın alırken seçtiğiniz ödeme yöntemi ile gerçekleştirilecektir. Ödemeniz banka ya da kredi kartınıza bağlı olarak hesabınıza veya kredi/banka kartınıza yansıyacaktır.
- Ödemeniz banka veya kredi kartınıza bağlı olarak hesabınıza veya kredi/banka kartınıza en kısa süre içerisinde yansıyacaktır.
İade koşulları:
- Satışını yaptığımız tüm cihazların 14 gün iade hakkı mevcuttur. 14 gün iade hakkınız, satın aldığınız cihaz size ulaştığı anda başlar.
- Diğer dijital platformlar üzerinden satın aldığınız cihazları, o platformun iade süreci kapsamında iade etmelisiniz. Farklı bir dijital mağazadan aldığınız ürünü doğrudan Ağtaş İletişim’e gönderirseniz iadesi kabul edilmeyip, alıcı ödemeli kargo ile geri gönderilmektedir.
- Cihazın iade sebebi teknik bir arıza ise,
- Ağtaş İletişim teknik ekibi cihazı incelemeye alır. Bu teknik arızanın kullanıcı hatasından kaynaklandığı tespit edilirse, iade kabul edilemez.
- Cihazda kullanımdan kaynaklı, düşme, kırılma, kasada eğrilme, delinme ya da sıvı teması varsa iade kabul edilemez.
- Yapılan incelemelerde cihaza Ağtaş İletişim dahili dışında bir müdahale yapıldığı tespit edilirse “yetkisiz müdahale” olduğundan iade kabul edilememektedir.
İPTAL
www.agtas.com.tr üzerinden satın aldığınız bir ürünü, ürünün kargo çıkışı gerçekleştirilmemişse web sitemizden iptal edebilirsiniz. Eğer cihazınız kargoya verildi ise önce ürünü teslim almalı, sonra iade talebi oluşturmalısınız.
www.agtas.com.tr üzerinden iptal için:
- www.agtas.com.tr web sitemiz üzerinden kullanıcı adınız ve şifreniz ile giriş yapın.
- Ardından sırasıyla “Hesabım” ve “Siparişlerim” seçeneklerine tıklayın.
- İptal etmek istediğiniz siparişinizin detay açıklamalarında, sağ köşede yer alan üç nokta üst üste sembolüne tıklayıp “Siparişi İptal Et”i seçin.
- İptal talebinizin ardından ödemeniz 3 ila 5 iş günü içerisinde hesabınıza aktarılır. Paranızın geri iadesi hesabınıza ait olan banka koşullarına göre değişiklik gösterebilir.